050210

Japp hemkommen från jobbet ar och tryckt i mig hamburgare i stora lass. Hjärtat har placerat sig framför datorn som vanligt. Jag ska försöka få tag på Ida och undra om hon och Erica kanske har lust att leka med mig en liten stund. Har inget planerat ikväll, violket jag försöker att ändra på.

Var riktigt trevligt på jobbet idag, när man bara kommer in en sån kort stund håller man oftast uppe humöret mycket lättare och därmed kan man sprida lite glädje. Eller så kanske det är så att det är fredag och alla som kommer in är glada för att det är slut på en lång arbetsvecka(?) Jaja trevligt är det iaf. Inte lika kul att gå upp halv sju imorgon för att jobba bara.

Nej nu fick jag äntligen tag på Ida, ska se hur jag ska ta mig bort till andra sidan stan bara. yey, eller inte.

Kommentarer
Postat av: banan

klart vi vill leka med dig ;)

ses snart

2010-02-05 @ 19:30:40
URL: http://kece.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0