070210

En ny helg som gått och alldeles för lite sömn man har fått. I fredags lekte jag med Ida och Erica, det var mycket trevligt men gick hem tidigt för jobbets skull.

Igår var man på beachparty på borgen med kappaneftervinden. Det var väl helt okej, blev lite fjortisfest av det bara, lite för många fjortis kvadrat meter. Fick höra att jag var snygg, vilket jag inte har hört från någon annan än min älskling på väldigt länge, fick höra det på omvägar, men iaf^^ Man kan leva på sånt ganska länge.

Nu efter att ha sovit 3 h kommer jag väl vara vaken halva natten, det blir jag och the big bang theory, för hjärtat kommer slockna så fort hann lägger sig i sängen. Imorrn blir det endel saker att göra, ska baka till födelsedag träffa Josefin en sväng och sedan hem och rida.

Kommentarer
Postat av: fija

du är alltid snygg hjärtat! :)

2010-02-08 @ 18:56:33
URL: http://sofia.hellenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0