200210

Japp firat måkte vi hem, med släkten på pappas sida nu ikväll sedan åkte vi hem , var sjukt förbannad när vi kom hem, har svårt att förklara varför:S sedan drog jag hem till matilda och hennes b-friend mattias. satt och drack och pratade, trevligt. sedan drog vi ner på stan. satte oss på lillebror och så var vi med malte och hans kompisar. konstiga saker hände kort sagt.

Ringde och smsade flera ggr till David, dock inget svar. Blev rädd då han sagt att han hade haft ett tryck över bröstet i flera dagar(vilket han trodde berodde på stress) men ville då hem så fort som möjligt då jag hittade honom sovandes tungt i sängen, vilket jag nu tänker gå samma öde till mötes.

+ sandra jag såg ditt sms, trodde det var den killen du menade för att han var tydligen kompis med den killen du spanade in.

Kommentarer
Postat av: Sandra

haha kul att du svarar på mitt mess i bloggen :P Men jo men det sket sej iaf för han hade ju flickvän heh;P

2010-02-21 @ 15:28:33
URL: http://sandraakk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0