240210

Jag har svårt att förstå det där med föräldrar som inte uppmuntrar sina barn så de är de bästa de kan bli. Vad vinner föräldern på att vara nedlåtande säga att allt man gör är fel. Att känna att man inte duger någonting till alls. Självklart då att man inte vill ha mer kontakt med dem än man möjligen måste. Så lycklig att de inte är den relationen jag har till mina föräldrar. De får mig alltid att må bra, vill mitt bästa och ger mig den kärleken jag behöver.

Ni måste ha sett Libero's nya reklam, den med alla bebisar och en tjej som sjunger jättefint. David hade den sötaste reaktionen, :- Åhhhh, kan vi inte skaffa oss en sån!. :-Ehm, nu? Nej tack. :- Nej alltså sen, senare:)
Men nu när jag sett hela den reklamen kan jag förstå honom, dem är sjukt söta:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0