Äckel

Okej något av det sjukaste har hänt på jobbet, och det hände igår, men inte för mig utan för Patricia(den stackarn)
En kille som vanligtvis är inne och fikar på Norrgatt är inne på kvällen, det är rätt lugnt hon står och pratar lite smått med honom, för att vara trevlig liksom. Men sen plingar det till i klockan och hon säger att hon måste gå och ta kunden, men han :- nej vänta, stanna här. Hon bara :- nej ursäkta men jag måste ta kunden. Sen säger han något i liknande med( vad jag har förstått det som) :- titta på min sko, den är trasig. Sure visst hon tittar ner, och voilà killen har lagt fram hela paketet. Man bara undrar varför? Egentligen borde jag ge ut honom med namn och bild, för så gör man fanemig inte. Jävla äckel. Han var dessutom ljudansvarig på min studentvagn, han kan ju bli av med alla sina kunder, i och med att han hyr ut garageplatser också. Nu är han polisanmäld iaf.
Som min pappa sa, han borde ha haft sig en rejäl pungspark.

Jag vill nog börja med kampsport.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Nej men herregud!! han pratade jag då säkert med, fy fan.. Vad är det för fel på folk?

2010-02-05 @ 11:05:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0