270110

Jag kan bara säga att till motsats från igår har jag varit väldig ineffektiv idag, gjort nada typ, jo jag gjorde kladdkakan jag aldrig hann igår. Blev riktigt god iaf hoppas det finns något kvar till mig när jag kommer hem efter jobbet igen. Har tillbringat dagen med att se på How I met your mother, så underbart bra:)

Vädret är förjävligt, jag har fått nog, nu får det sluta.

Jag måste hitta på något att göra i helgen är ju iaf ledig på lördagen. Fruktansvärt irriterande att jobba halva helger och flera helger i rad.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ååh, jag måste hem till er och tanka över lite howimetyourmother, plus bigbangtheory :D

2010-01-27 @ 18:26:37
URL: http://sandraakk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0