310110

Mitt 100:de inlägg, usch vad jag ligger på latsidan.

I fredags var jag med Sandra och hennes vänner Ida, Sabina och Sabinas pojkvän Kjell. Var mycket trevligt och sedan kom David dit och vi satt och spelade med andra ord och hade trevligt, dessutom höll jag i deras stora ödla. Någon slags grön vattenödla, kommer tyvärr inte ihåg vad den hette, men jävlades lite med Sandra, som tycker den är skitläbbig.

Idag har jag jobbat, var faktiskt riktigt trevligt, jobbade tillsammans med Patricia vilket jag inte gör så ofta så det är alltid trevligt:) Blev pizza till kvällsmat och har även sett en Geishas memoarer(sjukt bra bok, dock inte lika bra film) Nu ser jag på Dude, where's my car? extremt lättsmält tittande.

Åhh jag kom på att jag även måste säga att jag klippt mig, får försöka fixa lite före och efter bilder:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0