Effektiv, javisst!

Japp nu sitter man och väntar på att maten ska bli klar i ugnen, tacotårta blev det, något som jag aldrig gjort förut.

Jag måste bara säga att jag har varit väldigt effektiv idag, gick upp 9:15 för att gå en sväng på stan med Sandra kl. 10 (eftersom hon skulle jobba 12:30) sprang runt på stan hittade lite smått och gått bland annat en ny sportbh, vilket behövdes den senaste jag köpte gjorde jag nog i 7:an eller något sådant.
Åkte hem till kl. 12 då jag hade tvätttid, mycket tvätt när man bara orkar tvätta var 14:de dag^^ Fixade det, möblerade om lite städade, diskade.
Vid 15 kom jag på att jag behövde handla käk, gjorde det sen mötte jag David på rusta där vi hade tänkt oss att kanske köpa en matta, vilket vi också gjorde, det blev en grön ryamatta, sjukt snygg till soffan och tvbordet, dessvärre ser soffbordet lite malplace!rat ut. Dessutom blev det en skohylla, en annan hylla, galgar, tvättpåse m.m. Hela kalaset gick iaf på ca 900 kr. Det är den enda tråkiga delen med att handla grejer:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0