I'm back

Yey äntligen internet! Okej har "lånat" lite på någon som bor i närheten men inte har haft något lösenord. Men har inte vågat skrivit något för jag är rätt van när man inte har något klokt internet så skriver man ett jättebra inlägg sen när man försöker spara så tar den bara och raderar allt. Inte så kul.^^

Har en massa att berätta om att jag och David har flyttat in i vår nya lägenhet, förstahands kontrakt, gud så underbart. Har lite före och efter bilder med. När vi precis hade lyft in lite kartonger och sedan tänkte jag ta en bild om hur det ser ut nu:)

Jag måste bara berätta om en hemsk dröm jag hade härom dagen. Drömde att David var otrogen, det var inte så kul. Hon likna mig dessutom, samt att jag typ kastade ut henne halvnaken och skulle nog få anklagelser om misshandel om det hänt på riktigt. Vilket det som tur var inte hade gjort. Puh...

Förresten Ida, är det du som ringt mig från ett sthlms nr då jag aldrig hunnit svara?

Kommentarer
Postat av: - I

JAAA! HAHA :D!

2010-01-26 @ 00:02:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0