Glömsk

Har varit superduktig idag har tvättat 5 fulla tvättmaskiner. Superskönt att ha det gjort.
Åkte sen till jobbet lugnt så in i, så jag körde en städraid. Sen kom pappa och lillbrorsan och tog en fika. Höll mig lite sällskap.
Det "roligaste" som hände ikväll hände dock senare. Sven ville låna min locktång vilket hon naturligtvis fick. Så hon cyklade hem till mig och upptäckte när hon kommit hit att hon glömt mobilen och vår port var låst. Som tur var såg jag ut genom fönstret och såg hennes cykel och gick ner. Hon hade tydligen gått runt och börja ropat på mig. Går ut pratar lite med henne, släpper dörren, oops. Jag är utelåst. Glömde mobilen samt nyckel uppe i lägenheten. Där sitter David framför datorn, började undra när han skulle undra vart jag tagit vägen.
Då kommer en granne precis hem så jag nappar dem och frågar om de kan öppna min port, vilket vi tycker borde gå för jag kan öppna deras, men det gick inte. Fick låna hans mobil och är på väg att ringa David precis. Men då kommer en granne som bor mittemot oss ner som sett min smått panikartade jakt på att komma in och släpper in mig. Så nu engagerade jag helt plötsligt väldigt många av mina grannar för att jag var lite smått glömsk, jaja, sånt händer ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0