Helgen kom och försvann

Kul att jag typ tar uppehåll att skriva över helgerna^^
Äsch har inte riktigt tid att skriva då.
Jobbarhelg som sagt, gick alldeles utmärkt ganska lugnt, skööönt.
Träffade Idis i fredagskväll och hängde med henne och Erica. Mycket trevligt, sedan gick de ut och jag cyklade hem i ösregnet, ja det ösregnade, jag såg ut som en dränkt katt när jag kom hem. David satt i soffan och bara flinade.
Efter jobbet igår så åkte vi ut och firade Davids pappa, han fyllde hela 50 år. Var inte där ute så länge dock, skulle ju upp och jobba idag.
Seg dag på jobbet, kunde t.o.m. gå en kvart tidigare.
Imorgon blir det städning för hela slanten, sen hoppas jag att David, ÄNTLIGEN,(kanske?) diskar allt. Ja det har inte hänt på en vecka. DAMN.

Kommentarer
Postat av: Sandra

HAha, har han fortfarande inte diskat?? Oh gosh haha :P

2010-06-14 @ 06:15:23
URL: http://sandraakk.blogg.se/
Postat av: Anonym

jävla lat han är.:P

2010-06-14 @ 15:10:19
URL: http://buddhaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0