Helgen

Dags för lite uppdatering kanske
Helgen har varit trevlig kan jag säga, i fredags var jag på gute, kan säga att den kvällen dock var sådär, skitmycket folk men typ ingen man kände:S Blev bara mer och mer pissed ju längre kvällen gick. Kastade iväg ett sms till Ida och sa att jag saknade henne, ville ha med mig min partyprinsessa.
Lekte med mamma under dagen också+ yngsta lillbrorsan, handlade lite grejer till Tom, han fyller hela 18 år den 28:e juni. Då blev det även bestämt att jag och David åker imorgon upp och hämtar en bil min mami och papi har köpt. De vet varken hur den går eller hur den ser ut. Det blir spännande, samt att jag ska köra bil i sthlm, thank god för gps. Vi kommer sova hemma hos Ida i Solna, mysigt. Hade även tänkt att få lite shopping gjord, åka på ikea, när man äntligen har en bil och sen kanske åka till kista eller något sånt och shoppa.
Kanske ska berätta vad vi gjorde igår med, då hade både jag och David sjukt ont i huvudet så det hände inte så mycket. Mot kvällen bestämde vi oss att åka ut till Nisseviken där Vinge har en sommarstuga, var inte så mycket folk. Vi var rätt trötta så åkte tillbaka mot stan vid halv tolv. Ylva, Sonny och Johan bestämde sig för att följa med tillbaka in till stan. Det roligaste på hela den kvällen är när vi har allsång i min lilla fiesta. I Tofta somnar typ Sonny, med en öl i handen, så sen när vi är inne i stan och ska lämna av Johan så märker vi det. Sonny har typ hällt ut nästan en hel öl i sitt knä(bättre det än i mitt baksäte) men han är lika glad för det, sen åker vi hem och sover.

Kommentarer
Postat av: Anonym

snutt du är ju här nu och jag är kommer hem snart med :) då är jag din! forever and eeevvveer! haha!

2010-06-21 @ 18:10:50
URL: http://buddhaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0