Längta bort

Fick gå upp rätt tidigt idag, eller ja tidigt snoozade till 10. Vid 12:10 mötte jag Rebecca vid pastavagnen för att sedan åka till atterdags och handla lite för att laga mat.
Snackade skit om det mesta, vad hon hade haft för sig det senaste året, att hon hade vart i barca och hade haft skitkul, man längtar ju bort kan man lätt säga.
Nu får man se om Sandra hör av sig och säger att vi ska träffa Dennis eller inte. Så nyckfull han är så blir det nog inte så. Inte för att det gör mig direkt ledsen.

Kommentarer
Postat av: Sandra

näää, jag hörde av mej till honom och frågade om det blev nått. Men han ba, jag ser på tv sen svarade han inte :p

2010-06-01 @ 22:44:22
URL: http://sandraakk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0