SCHTEEEEK

Idag har jag och Josefin haft stekar dag, har legat i almedalen hela dagen. Nice som fan.
Snart ska Josefin komma hit och vi ska förbereda lite för imorgon medan vi sörplar lite på rosé.
Gårkvällen var intressant Josefin kom hit till 12 sen drog vi ut. Drog ner till munken, satt och snackade skit större delen av tiden. Var rätt mysigt. Sen stängde det så det blev lite efterfest här, jag och David gick dock och la oss tidigare än de andra som satt i vardagsrummet och fortsatte efterfesten. När jag kom ut från sovrummet imorse låg Mattis och sov på soffan. Han hade också somnat ifrån efterfesten..
Jag förstår inte varför jag blir så osäker, jag gör verkligen inte det. Har inget att oroa mig för men ändå när jag blir orolig så blir jag en bitch istället. Ingen vill umgås med en needy bitch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0