Tidsmaskin?

Vaken och kan inte somna. Inte så kul, ha en sån konstig känsla i mig, ångest, av att jag borde göra något mer. Något mer ska hända. Bara något mer..?
Helgen var bra iaf, i fredags hängde jag med Pernilla Josefin och Sandra, vi blev askalas sen drog vi ner till krogen vid 1. Rätt onödigt men inget kunde stoppa oss.
Lördag igen ut, Josefin min trogne trooper hängde med den kvällen med. Jävlar vilket drag det var på hp. Inte lika full, men trevligt iaf.
Idag hoppade jag på bussen och åkte hem till min kära familj, supermysigt låg ute och solade med mami större delen av tiden, träffade även bröderna och min älskade pappa, även katten var glad att jag var hemma. Ibland saknar jag att bo hemma, så bekymmerslöst, utan några räkningar i sikte. Man kanske måste växa upp, men ibland vill jag tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0