020310

Japp helgen har gått med i princip bara jobb, det sög. Eller ja, jag tycker faktiskt om att jobba med brorsan och den nya tjejen på jobbet är jätteschysst.

Idag så träffade jag Fija som kommit ner en sväng till Gotland, Supermysigt då vi satte oss och åt på Crepèriet jättegott då jag dock inte orkade äta upp allt dock.

Var hemma och red, sen har jag tömt ur typ hela min garderob, eller jag typ 1 garderob samt två rader med lådor för att min lillebrorsa ska flytta ner i mitt rum, den typen, det var inte det lättaste, men mycket av allt knölade jag in i den enda garderoben jag fick behålla. Tog dessutom med mig en bokhylla hem som kommer passa utmärkt. Helt otroligt gick den in i min bil utan några problem och ni som vet hur stor min bil är så kan ni förstå hur förvånad jag blev när den gick in med god marginal:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0