070310

Japp ännu en helg som gått, tråkigt men ändå skönt. Är ju bara jobbarhelger nu för tillfället. Även fast det mer och mer känns som om jag verkligen ska vara tacksam för det jobb jag har, snälla kan ingen fixa ett heltidsjobb till mig?

Imorgon ska jag se till att städa lite samt att se om det kan finnas någon tvätttid, det börjar bli dags. Eller så kanske man ska utnyttja att man ska hem på onsdag för att se efter lillbrorsan en natt. Undrar vad mamma säger om jag kommer att varmköra hennes tvättmaskin medan hon är borta? Eller jag kanske bara ska dumpa över all min och Davids tvätt i hennes tvättkorg och sedan hoppas på att det är rent nästa gång jag kommer hem?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0