110310

Hemma igen, otroligt skönt. Äntligen har David diskat:D

Bestämde mig för att simma nere i roma. Gick bra fram till efter ca 10 längder, fick sprängande huvudvärk, så då bestämde jag mig att det bara fick bli 1 km istället för den 1,5 som jag brukar simma.

Att ge vår halvblinda katt Flisa sin blodtryckssänkande medecin är inte det lättaste, hon ska bara ha 1/4 dels tablett men att få henne att svälja den, ja det gäller typ at kasta in den i munnen på henne och stänga igen den fort sedan massera halsen på henne för att hon ska svälja den.

Jag har skaffat ett typ lattefärgat nagellack, har inte riktigt bestämt mig om jag tycker det är snyggt än bara^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0