170310

Ja det blev en trevlig promenad med Sandra i förmiddags, det får vi göra om:) Man har ju så gott om tid på sig att skvallra under tiden som man går. Men det känns som om man har gått jättelänge när man egentligen bara har gått i 20 min.

Känns lite konstigt att bara jobba en dag sen vara ledig 1 dag till. Undrar vad jag ska hitta på imorgon, har ju en hel dag att fördriva och ingen David som är hemma.

Mamma ringde mig idag och varnade mig för facebook, att kommunens datorer låg nere i princip. Gulligt av henne att ringa och varna, men enligt David har det bara att göra med om man är korkad och trycker på länkar samt håller på med applikationer, vilket jag inte gör något av det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0