270310

Japp nu kanske det var dags att uppdatera lite. I torsdags var vi på innegården en sväng, så var jag nykter och svintrött. Kan inte påstå att jag var helt glad den kvällen.

Igår så var jag och David på stan det var jättemysigt med tanke på hur varmt det var hela dagen. Jag hittade väl inte så mycket men David köpte ett par röda chinos, riktigt fina må jag säga. Senare på kvällen var vi ute på hamnplan var helt okej, hade inte superkul,men det kan man väl inte ha varje gång kanske. Det enda som hände var att Sofia slängde med handen på något sätt så hon rev mig ganska rejält på näsan. Försökte ta en bild så ni kunde få se hur illa det var, men det funkade inte riktigt med ljuset och så.

Idag ska vi se om vi hittar på något kul, det enda jag vet vi ska göra är att äta sushi, förmodligen med Sandra och Simon :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

vi ska ju hitta ¨på massor med bus ikväll! Sushi är bara förnamnet:P

2010-03-27 @ 16:03:37
URL: http://sandraakk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0