280310

Ja jag har i princip sovit hela dagen, vaknade med en sån skallvärk så hade ingen lust att göra någonting alls.

Igår blev dock inte alls som planerat, ingen sa ju att de skulle ut till hela hallen, då sa vi att vi struntade i det med. Men resten av gänget sa att de bara skulle ut och se en amatörkväll ute i rone. Vi bara sure vi väntar inne i stan på att ni kommer in igen så går vi ut. Men under dagen så ser man på fb, "det blir nog hela hallen ikv iaf". Kan faktiskt säga att man blir en aning pissed. Så det blev helt omändrade planer så vi åkte och förfestade hos Alex och Ilmar istället, inte för att jag var ledsen över det, de var riktigt skoj:) Sen drog vi ner till munken, helt okej faktiskt:) Var superkul att träffa Eric och Macke, några som man knappt sett sedan man slutade skolan. Jag och David tog en tidig kväll och var hemma vid kanske 1:15. Så jag undrar varför jag har ont i huvet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0