Hos mami och papi

Så nu har man varit hemma och ridit och sitter nu framför tvn med far min och ser American choppers, eller ja, jag ser inte det med något större intresse eller entusiasm. Skulle hellre vilja se på 3:an eller 5:an, de är nog mina favoritkanaler, precis lagom fullproppade med skit-tv som far min skulle säga, kanske därför han inte vill se på det^^
På tal om annat så har bror min flyttat in i mitt rum nu, har varit på väg in där ett antal ggr. nu och sedan kommit på att jag inte bor där längre. Jaja var tvungen att se vad de hade gjort med hans gamla rum, det är tydligen mitt rum nu. Behöver definitivt endel förbättringar, inte alls lika mysigt som mitt gamla rum.¨
Hoppas verkligen att David har diskat när jag kommer hem, annars blir jag inte glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0