Inte bli sjuk, pleeeaaasseeee

Hemma igen efter ridningen, gick väl ganska bra, skulle faktiskt vilja ha några bilder på mig när jag rider, mest för att visa och sedan för att se vad jag själv gör för fel.

Det lite jobbiga jag fick reda på när jag kom hem var att lillbrorsan hade ont i magen, och ca en halvtimme senare spydde han. Inte kul inte kul, det blev i princip, MY GOOOD, vill inte bli sjuk, måste. åka. nu. Sen kunde jag inte åka för jag fick så dåligt samvete, mamma var och red och pappa är bortrest så stackarn hade ingen som tyckte synd om honom. Åkte däremot så fort mamma åkte hem och nu ber jag till gud att jag inte ska bli sjuk, inte för att jag kan säga att jag tror på gud, men om det är så kan han ju ge mig sitt tecken såhär, att jag inte ska bli sjuk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0