Krock, falsk?

Hemkommen från jobbet och kan säga att de kunde ha slutat annorlunda. Kör över alla stoppljus precis vid öster och jag skulle rakt fram mot länna, den andra bilen ställde sig i filen som att köra mot roma. Problemet var bara att den bilen fortsatte rakt fram. Bytte fil extremt sent vilket gjorde att den nästan höll på att svänga in rakt i mig(jag hade lite högre fart än den hade. Jag ställde mig på signalhornet, och såg att den andra personen tittade bakåt, jag tror inte att hon insåg att hon hade stått i fel fil.

Måste berätta om en annan sak också, idag på jobbet träffade jag en tjej som jag inte träffat på länge, vi gick grundskolan ihop. Hon var en av mina bästa kompisar då. Men hon var otroligt falsk och tjejer kan faktiskt vara onda mot varandra när de är små. Hon log, jag log, men vetifan om hon är så ärlig.

Kommentarer
Postat av: Sandra

vem var det du träffade?

2010-03-09 @ 22:35:45
URL: http://sandraakk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0