Promenera, hell no, powerwalka!

En extremt seg dag samt var lite arg, sen blev allt lite bättre. Vi åt supergod mat lax med en jättegod sallad älskling hade gjort och lite keso. Låter som värsta viktväktarna men supergott är det.

Sen har jag sett på Dating in the dark, lite kul när man känner någon som är med(Gabriella) :)

Imorgon ska jag ut och promenera med Sandra, eller jag powerwalka om jag får bestämma. Får se om Sandra hinner med, så Sandra jag säger bara det, på med träningskläderna så jävlar;)

Måste bara säga att jag älskar den nya Lady Gaga videon med Beyonce. Låten som jag gillade så mycket och skrev om ett tag sen, Telephone, är verkligen sjukt bra. Är t.o.m. en svensk som regisserat och hjälpt till och skrivit musikvideon, Jonas Åkerblom. Se den säger jag bara, är typ 10 min lång sen har låttexten inget att göra med vad de porträtterar i videon dock, men det gör inget:)


Kommentarer
Postat av: Sandra

FAaaaaan vad grym ju! Skit snygga kläder dom har i fängelset!



Mm, lär väl få springa efter dej. :P

2010-03-16 @ 22:42:55
URL: http://sandraakk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0