Simma simma simma

Japp idag så vaknade jag av att solen kikade in genom sovrumsfönstret, väldigt mysigt, nästan så man kunde trott att det var sommar men så var tyvärr inte fallet. Gick upp och åt frukost, gled runt lite i lägenheten, sen drog jag och simmade. Kul nog glömmer jag oftast något jag borde ha med mig, vilket oftast råkar vara simglasögonen. Jag kan ju simma utan, men jag känner att jag får ut mer av den med dem, då slipper jag få ont i nacken med som jag redan kände att jag fått efter ca 20 längder. Så det blev bara 1 km idag, annars brukar jag simma 1,5 km. Sandra ska följa med mig och simma på fredag:) Om hon nu vågar känna mig när jag har på mig mina ytterst snygga simglasögon.

Blev hemmagjord pizza ikväll, blev verkligen sjukt god, sen har vi fått upp bokhyllan hemifrån, så nu har det blivit riktigt snyggt här hemma, är bara en mängd grejer som ska ner i förrådet. Den gamla tvn får dock David bära ner, annars riskerar det att bli, ja helt enkelt att den inte kommer vara värd att ställa ner i förrådet sen:P

Btw, om någon vill ha en simkompis är det bara att höra av sig:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag. men du är varken här och jag där! :(

2010-03-03 @ 18:37:13
URL: http://buddhaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0