180310

Kom inte upp förrens halv tolv idag tack vare att Sandra skickade sms då, perfekt, då kom jag upp i tid för att se på Top model:)

Ja den här dagen har inte varit något att hänga i julgranen direkt. Var nere på stan hade vissa planer på vad jag ville hitta, men hittade inget av det som vanligt och sen när jag kom hem för att kanske beställa det så är det naturligtvis slutsålt, inge vidare säger jag bara.

Imorgon blir det jobb från 9-15:30 sen ska jag och Sandra och simma. Hon slutade inte förrens 16:30 tror jag så då tänkte jag att jag kunde börja simma, annars blir hon så uttråkad och vill inte simma med mig längre:P

Nu tittar jag på Sveriges fulaste hem, och här har de verkligen hittat ett praktexemplar av buttugly minst sagt.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hur var det med köpstoppet????

Jag slutar senast fyra. Syns sen!

2010-03-19 @ 08:17:12
URL: http://sandraakk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0