050510

Ja idag fick vi vår handfatsläcka lagad väldigt skönt.
Var även på jobbet idag och jobbade lite som sagt, var riktigt på hugget kan jag lova. Gjorde en massa grejer av en lista där vi prickar av grejer som ska göras varje vecka. Gjorde t.o.m.  en grej som redan var gjord en gång till, så på hugget var jag. Mina kära mc-gubbar kom inte, tror de har tagit sommaruppehåll nu. Var helt i fas med all min städning så jag skulle komma därifrån i god tid. Men vad händer? Joooo, 20:20 kommer det in 11 pensionärer! Man blir ju en aning trött, men vad ska man göra? Svor tyst i mitt huvud, men sedan var de så glada och tacksamma för att de hade fått komma in och att allt var så bra så då kunde jag inte låta bli att bli lite glad:)
Har nu precis duschat och jag fortsätter på mitt OC maraton, fan jag ska komma ifatt David! Nu bjuder jag på en fin bild på David mitt hjärta också, visst är han söt?:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

fan han är så vacker så jag vill ge han en puss.

så ge han en puss på kinden från mig. till lillestorebror;)! haha

2010-05-05 @ 23:53:58
URL: http://buddhaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0