Lady Gaga och jag

Jag hade den skönaste drömmen imorse. Ni vet när man ligger på morgonen och har redan vaknat en gång men sen fortsätter man ligga och snooza. Drömde att jag var uppe i sthlm när Lady Gaga spelade i sthlm. Jag skulle inte på konserten men gick iaf utanför innan konserten, så står gaga där och repeterar. Går fram till henne och ber om en autograf, hon är supersnäll och ger mig typ världens kram och bjuder med mig hem till hennes föräldrahem. För nu helt plötsligt är hon svensk. Blir skitglad hänger på henne hem, rätt nersliten lägenhet där hon bor med sin mamma och några syskon. Hon säger att hon ska flytta och sedan ger hon mig några av hennes scenkläder, kramar om mig och i nästa sekund dagen efter går jag tillbaka till henne och då är lägenheten tom. Rätt besviken när jag vaknade och insåg att inget hade hänt, skulle vart supercoolt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0