Mami

Helgen var riktigt bra för at vara jobbarhelg. Hade en underbar morsdag hemma med familjen. Gav mamma blommor och en tårta som var i röd marsipan med texten "mamma" och en massa hjärtan ritade på den. Var verkligen superfin, riktigt synd att jag inte fick någon bild på den. Jo förresten, min älskade lilla ka tt är typ helt blind nu, stackare går typ in i saker hela tiden, men hon tycker fortfarande om att vara ute konstigt nog, även fast hon inte ser något. Åhh, vill verkligen ha en katt, verkligen supermycket, men en aning jobbigt om man bestämmer sig för att resa eller flytta eller något sånt.

Jag har börjat fundera på att göra en ny header nu ett tag, måste komma på hur jag ska göra bara... Hmm, skulle behöva någon snygg bild på mig själv:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0