Maria Montazami

Jag vet det var mer än en vecka sedan jag uppdaterade och det är mycket dåligt. Dock har det faktiskt kliat lite i fingrarna när jag velat berättat något men datorn har inte varit i närheten, fast sedan har det inte hänt något speciellt.
Idag har jag varit mensmonstret nr. 1. Har tryckt i mig ca 3 ibumetin och kände ett krav från min kropp på choklad i mängder. Så det var inte mycket annat att göra än att pallra sig till ö&b och köpa ett lass. Passade på att köpa nya tandborstar och tandkräm till mig och David. Måste sett otroligt snyggt ut när jag kommer och köper ett lass choklad och sedan lite för tandhygien, jag tänker iaf på karies^^
Har sedan varit på avslutningen för ridningen en aning tråkigt, vill rida meeeeeraaaaa. Någon som vill ha en medryttare på sin häst eller känner att de inte riktigt har tid för sin lilla häst, kontakta mig!
Nu ska jag och mamma titta på Hollywood fruar, våran favorit valium Maria:D Nej vi gillar henne för att hon är lite halvvimsig och verkar så otroligt snäll. Mitt mål, bli Hollywood fru, måste bara skicka över David till USA så han kan bli rik först, visst verkar det som en bra idé?

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag ska bli hollywood fru jag med. då kan vi vara det tillsammans!!! och ha barn i samma åldrar, bo hus i hus med massa partyn och tjohejs. låter bra va,vavavaaa?!

2010-05-03 @ 21:13:44
URL: http://buddhaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0