Hårfärg CYKEEL:D

Hemma från jobbet och bosatt mig för att se lite project runway i soffan.
David var ledig idag så det var mysigt, men skulle även iväg och plugga. Sen var det iväg till jobbet lugn dag fick även lite extra hjälp av en som jag ska lära upp.
När jag kom hem fick jag lite glada nyheter, elräkning hade kommit, extremt mycket billigare än geab. Samt MIN CYKEL ÄR HITTAD!!! Jag gjorde vågen för mig själv, David skrattade åt mig.
Här är bild på min nya hårfärg, gjorde tyvärr ingen bra före bild och då är det lite svårt att se, men det har en askigare ton och passar mycket bättre till min utväxt som alltid blir mörk efter sommarens sol.
Mys-bild på mig och David bjuder jag på, före:        Efter:

Okej ljuset gör att det ser mer gult ut på bilden efter än den innan. Man måste väl se det irl:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0