On the go

Nej snart dags att dra till skolan och plugga, typiskt att man inte får tillbaka provet idag. Så fruktansvärt nyfiken!
Fick även sms från jobbet, ska börja halv tre istället för halv fyra. damn it, lika mycket idag antar jag. Extremt tacksam att jag inte jobbar i helgen kan jag säga.

I helgen händer det mycket men man blir lite vimsig, vet inte vad man ska göra först eller hur man ska prioritera.
Funderar på att åka ut på ggn och Erica Josefin och Pernilla är iaf på att gå ut då. Vet inte om jag vill gå all in då om jag ska upp och ut och gå mitt ute i ingenting då. Ut på kvällen med allt ggn folk är väl en idé. David har lite kompisar som är hemma så han kanske vill leka med dem. Ja får se vart det bär av :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0