prov, skitväder och tupéer

Svintrött, lång dag.

Vaknade imorse och regnet och blåsten skog mot fönstret, pallrade mig upp och åt frukost kollade lite mer på matten. Laddade upp innan med lite lunch innan jag blev hämtad av Alexandra och vi åkte till skolan. Glad att jag lämnade cykeln i skolan igår faktiskt. Fy fan vilket skitväder.
In och ha prov. damn, man blir ju helt snurrig, nu är det bara att hoppas på att det gick bra, det kändes helt okej iaf. Kan återkomma om en vecka med resultat.

Cyklade till jobbet, extremt mycket folk kändes som om jag låg efter hela passet, inte så kul. Sen alla dessa semlor till vansinne. Alla, ALLA, ska ha semlor och om dem inte ska ha semlor ska de gnälla över att vi säljer dem så tidigt. BLÄ.

Haha, såg även det roligaste vid typ 8 nu på kvällen. Två män kommer in och båda är gråhåriga egentligen men båda har de absolut SÄMSTA tupéerna ever. De var mörkt bruna, de var gråhåriga, de grå håret stack fram på sidorna. De dem hade på huvudena såg ut som något katten släpat in. Nej då är de fanemig bättre att vara skallig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0