Uppdatering

Jävlar en vecka sen senast. Uppdatering då. Har jobbat som en idiot sen har det varit firande av olika dess slag på kvällarna. Har varken haft tid eller ork att blogga. Min kära mami fyllde år, kanske inte ska säga hur gammal hon blivit. Hon blir ju aldrig äldre så vi säger 37 då.

Idag har jag pluggat och lekt med josefin. Hon har gjort slingor på mig. Vi gjorde mörkblonda slingor så nu har jag lite mer den där askiga tonen jag velat ha. Lite läskigt, jag har aldrig gjort mitt hår mörkare på något sätt. Ännu läskigare var när jag drog bort färg från en slinga och det såg grönt ut. HJÄLP. Men om tur var såg det mycket bättre ut när det sköljdes ut. Får se om jag orkar ta bild imorgon. just nu ska jag och David leta reda på en film att se.
David har sin enda lediga dag den här veckan, så det ska vi dricka lite bubbel för;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0