GGN- helg

Ja helgen helgen, vad ska jag säga. Blev faktiskt bra. Kalas i dagarna 2.
Ute en sväng i fredags, tjejerna drack väl en hel del kan jag säga. Men kul hade vi.
Ut på GGN, gegga och jocka i evigheter. De är så det ska va. Var trevligt men kallt tyvärr.
Tillbaka till stan sen var det bara att göra sig beredd på en utekväll till. Åt först mat på Tigris, kan säga att det var den värsta middagen jag varit med om, inte pga. maten men för att det var lite småbråk vid min ände av bordet, sen satt jag bredvid en annan som verkar lite socialt missanpassad. Så där la man benen på ryggen rätt tidigt och drog hem för lite partyfix med josefin sen vidare till Jenny. Mys med tjejerna och intro-gissning. Stackars Cesar blev utestängd på balkongen, men han var superlycklig över att få komma in sen igen iaf.

På munken dyrt va det, men oj vad trevligt det var. Träffade en massa folk man kände men även okända. En gammal lärare till mig läxade upp både mig och min kusins ex för att vi pratade, jag fick absolut inte lov att gå hem med honom. Inte för att jag någonsin hade några planer på det, men det gick inte riktigt in för henne att han var en vän till både mig och David. Både Josefin och Pernilla som också haft en henne som lärare bara stod och gapade, hade svårt att tro att det var vår gamla turism lärare^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0