Full fart

Helg helg jobbarhelg. Tungt, och jag är supertrött.
Ida var hemma i helgen, myspys. Var med på förfest igår, det var nog den stelaste förfest jag varit på. Ingen var pepp, småtjafs och helt plötsligt lite gråt. Ja det där med att ha trevligt kan vi.

Idag var det jobb som sagt, tur att vi var 3 stycken kan jag säga, vilken fart det blev på eftermiddagen! Kul att jobba när det blir så, men ännu skönare att sluta efter ett sånt pass.

Nu börjar jag bli hungrig, älsklings tur att laga mat. Blir något nytt, hoppas det är gott:)

Kommentarer
Postat av: Svenno

Vi kan nog nästan sträcka oss till att säga att den förfesten går till världshistorien som den sämsta någonsin! Nästa helg tar vi nya tag!

2010-10-31 @ 20:58:36
Postat av: Anonym

håller med svenno!

2010-11-01 @ 14:56:56
URL: http://buddhaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0