info

Har inte så mycket att berätta idag, ska både plugga och jobba idag, undrar om jag ska ha lite hjälp idag eller inte, det vet man aldrig. Har ju en ny tjej som ska börja, och det börjar dra ihop sig för att hon ska jobba egna kvällspass.
Det börjar även dra ihop sig för matteprov, inget jag ser framemot. Efter höstlovet:S

Har lust att göra något drastiskt med mitt hår, men å andra sidan så, mit hår är ju riktigt långt och av bättre kvalité än vad det någonsin varit vid den här längden.

Förresten kan berätta att det gick bra vid tandläkaren, hade tyvärr fått ett början till ett hål. Så nu tvingar de mig att börja använda tandtråd, det gör ont. Usch, men bättre än att få betala någon tusenlapp för att få ett hål lagat:S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0