Kanelbullens dag

Tror faktiskt att ansiktsmasken funkade, huden känns mycket bättre, men det kan också va att jag har blivit av med min röda "o"vän.
Jobbat idag, min lilla pluttbil har typ gått sönder eller det är punka på den så måste köpa ett nytt däck. Ska nog faktiskt slå min kära far en signal tror jag. För att se hur det står till med stackarn.
Imorgon är det kanelbullens dag! Gissa hur mycket jag ser framemot det? Typ nada. Så svårt att beräkna hur mycket folk som kommer och vill ha bullar, Typ alla eller ingen. De har plockat fram 240 st att baka av till imorgon iaf. SKOJ!

Kommentarer
Postat av: Amanda Rosende - Mode Make Up & Foto

sv: åh tack! :D

2010-10-04 @ 14:29:23
URL: http://amandarosende.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0