Less is more, iaf när det gäller hår överallt förutom på huvudet.

Idag har jag varit duktig, har pluggat matte och kommit ikapp. Superskönt, fick tillbaka provet med, VG blev det, nöjd som få men hade gjort något slarvfel hit och dit, lite surt. Men det jag faktiskt blev mest glad för var att matteläraren sa att jag var den som gjort bäst ifrån mig på det här provet. Kan inte annat än att småle, för det finns några brainiacs i klassen som drar direkt efter genomgången och jag Liv och Alexandra har bara skakat på huvudet och inte fattat hur de klarar det.

Försökte sen få tag på någon som ville fika med mig, var lite halvdåligt med det så men så kom jag på att Fanny jobbade så köpte med mig lite bullar till henne och hennes kollega. Så cyklade jag dit, fy fan vilken motvind. Gjorde en behandling med, nu hoppas jag på att bli hårlös under armarna med. :) Supernice, man skulle haft Fannys jobb, helt klart!

Kom hem dammsög, David diskade och lagade mat. Bokat tvätttid och köpt toalettrullar. Oj vad produktiv man är;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0