Modelldrömmen

Vaken och redo för att snart bege mig iväg för att ha mattelektion. Har även jobb idag. Inget jag ser framemot så supermycket.

Har suttit och sett på tyra banks show. Hon har ju "kämpat" för att korta tjejer också ska kunna bli modeller. Inte för att låta som en bitch, men långa tjejer får ofta känna sig extremt olustiga och obekväma. Främst med killar som går dem till brösten. Något korta tjejer aldrig haft problem med. Känns faktiskt orättvist, därför har jag inga problem med att stänga ute korta tjejer från modelldrömmen, de kan gå i klackar utan att bli ett huvud längre än många killar. Ta till er de fördelar ni får.
Vet inte, kanske skulle kännt annorlunda om jag varit 1,55.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0