Mytoman?

Hemma igen, otroligt skönt nydushad och fin. Sandra mötte upp mig så cyklade vi hem ihop:)

Ganska många som har börjat jobba på mitt jobb på senaste tiden. En tjej är lite småkul, hon har jobbat hos oss sen i juni. Hon har redan använt upp alla sina karens dagar. Det är aldrig något bra som har hänt henne, eller så är det rent ut sagt så man tappar hakan av saker som hon säger har hänt henne.
Här är lite saker om henne
* När hon skulle hämta några hästar så slog blixten ner bredvid henne
* När hon senare skulle dra ur sladden till tvn så slog blixten ner i huset.
* Hon har varit tillsammans med en mc-knutte som tydligen är "ute" efter henne när hon bodde i dalarna, eller hur det var.
* Hon bodde i Göteborg innan hon flyttade tillbaka till Gotland, hon var förlovad med en kille där men de gjorde slut över hans mamma. Hon har redan en ny kille.
* När man frågar henne hur hon mår är det alltid att det är dåligt eller att någon dött.
* En gubbe som är skitläskig pedofiltyp som är stammis på Norrgatt är tydligen hennes granne, och har enligt henne försökt köra över henne för ett litet tag sen.
* Hon är alltid tyst, men när hon öppnar munnen är det något inom den här skalan som kommer ut, men hon viskar oftast så man hör inte vad hon säger.

Obs. vissa av de här sakerna har jag hört i andrahand, så kanske har ändrats lite av mig. Men i grund och botten är det såhär det är. Skitkul, verkligen skitkul.
Vet inte riktigt om jag bryr mig om hon läser det eller inte, hon kanske skulle må bra av att veta hur andra uppfattar henne?

Kommentarer
Postat av: Patricia

Haha.. jag håller med, började också fundera på mytoman av de få historierna jag fick höra :P

Har det börjat någon ny nu föresten? :)

Kram

2010-10-12 @ 14:45:18
Postat av: Jenjen

hahaha, klockren tjej!

2010-10-13 @ 18:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0