pälsjackan

Dag med plugg och mys. Både jag och David var lediga idag. Otroligt skönt. Åt frukost på Ringduvan, sen kom lillebrorsan som väntade på att hans flickvän skulle sluta. Sedan var de nästan tid att direkt åka iväg och plugga, jävla derivata säger jag bara.
Sedan skulle jag ta en liten fika med Fanny på hennes jobb, men hon fixade med annonser så jag sprang in en sväng på kupan. Hittade en silverskjorta á la 80-tal som jag blev kär i samt en pälsjacka, fejk, men ändå. Fin men luktade tant så den ska vädras riktigt ordentligt sen ska jag nog byta ut knapparna. Knapparna är typ beiga i plast, tänkte byta ut dem mot några guldiga eller några andra riktigt glammiga, vad säger ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0