Recap

Vad snål jag varit med inlägg de senaste dagarna. Det får de bli bättring på.
Hade riktigt roligt ute i lördags, mycket folk ute konstigt nog.
Både jobbade och red i måndags, ju mer jag lär mig när jag rider desto mer inser jag att jag inte kan. Skitjobbigt men roligt att komma framåt. Har försökt banka in att jag ska lyfta på händerna på senaste, men då har jag börjat flaxa med armarna istället. Ja det är inte lätt.

Nu på förmiddagen var jag med Sandra och shoppade lite. Sandra skulle ha nya stövlar, jag kom fram till att hon bara såg på fjortisstövlar så jag sa till henne vilka jag tyckte hon skulle köpa och jag vann. Nu ska vi se om hon lämnar tillbaka dem eller inte^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0