God storasyster

Sitter och snorar som en dåre. Skulle inte ha skjutsat lillbrorsan till doktorn alltså, smittorisk. Men ibland får man väl vara en god storasyster. Kul när vi kom in till läkaren, jag följde med in när han blev undersökt. Haha, han var osäker på om jag var mamma eller syster eller vad vi var till varandra^^ Om han skulle vart min son skulle jag varit tvungen att vara 7 år när jag fick honom. Han är inte såååå liten liksom, han kan bara inte köra sig själv.

Åhh längtar upp till sthlm för att leka med mina long lost friends. Shoppa ska jag också hinna med, YEY. Ska även försöka hitta lite presenter, som till min mami som fyller år i november. Kanske även någon julklapp?
Men jag vet hur jag är när jag kommer upp, jag blir som en målsökande missil som bara har som mål på kläder och skor till mig själv, usch vad jag är självisk. Ska försöka bättra mig:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0