klipp klipp klipp

Ja nu sitter jag här igen och äter frukost framför tvn. Enda skillnaden är att jag redan här pluggat lite matte och jag äter lila havregrynsgröt.
Igår så träffade jag Fanny på hennes jobb, supermysigt var det, jävla lyx. Man skulle ha sökt det jobbet när de ville anställa någon. Cyklade sedan hem till Sandra och hennes nya lägenhet, superfint, det enda är att hon saknar dammsugare vilket ni kan tänka er hur kul det blev när jag egentligen kom dit för att klippa henne. Blev någon cm och endel uppklippt, blev faktiskt riktigt bra.
På tal om klippning, jag ska klippa mig idag! Ska klippa upp det och bli av med 3-5 cm hår. Ja ni ska få se resultatet när jag kommer hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0