Seeeeg

Ja det är så jag har varit idag, seg. Så in i.
Jobbade, tråk. Sen kom jag hem sov på soffan sen åkte vi bort och grattade Macke som blev 25, Chris hade gjort världens godaste muffins. Fick se deras lägenhet, supermysig.
Igår hade jag riktigt kul skrev bara en snabbis när jag kom hem dock. Var på Kharma och lekte med Fanny. Lite folk från början men sen så började det arta sig. David drog till munken och lekte med sina kompisar och jag stannade kvar på Kharma och helt plötsligt ramlade det in folk, Sandra med sitt nya ragg och Alex och gänget. Dansade järnet i kanske 15-20 min sen var det dags att dra hem och sova. Kom även på att jag lovat en bild på min nya kängor, dock får det bli en outfit bild från igår istället. Taget så fint på Kharmas toalett posar med sopkorgen, äsch ibland så blir det så.
Jag älskar röda läppar, ska nog köpa mig en till nyans, en ljusröd tror jag.

Kommentarer
Postat av: Sandra

sandras nya ragg var det ja.. Måste prata med dej! :)

2010-09-06 @ 18:44:00
URL: http://sandraakk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0