To-do, to-do

Inte glad inte ledsen. Tom.

Förlåt att bloggen har haltat lite men har inte haft något vettigt att skriva som jag vill sätta i ord på bloggen. Det mesta har resulterat i lappar här hemma.

Ledig nu och har lite saker to-do.
Ska fixa fler galgar så jag kan få lite ordning i min garderob, det ligger saker lite överallt. Ändra om min tandläkartid ringa och kolla när jag kan få rida. Hoppas på att vi ska sätta upp hyllorna. Ja hålla mig sysselsatt. Kanske Alex ringer om en fika, be Sandra om en promenad ikväll?

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag finns här om du behöver prata baby!

<3

2010-09-15 @ 19:25:34
URL: http://buddhaa.blogg.se/
Postat av: Josefin

Jag med, hun'! <3

2010-09-15 @ 19:39:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0