Besök imorgon

Helg där det hände en hel del men ändå väldigt lite. Rätt otroligt.
Ute i fredags och var rent ut sagt på ett skitställe som hette just "klubben" vet inte om det var just den kvällen bara men musiken sög.
Lördag var extremt lugn låg bara och segade mig och hörde när folk skrek runtomkring på gatan och i lägenheter när El Clasico spelades.

Idag har jag legat på takterassen med Lori(en av amerikanskorna) bara legat och stekt, det var dock inte så varmt så man kunde dra till stranden. Smartskaft som jag är tänkte jag inte på att jag skulle ha solkräm heller så här sitter man röd som en tomat i ansiktet, vilket förmodligen går ner till imorgon iaf:)

Nu på kvällen drog jag ner till hamnen och tog en kaffe med Linnéa en svensk tjej som precis kommit ner. Mycket trevligt.

Imorgon kommer lillbrorsan med tjej och, ja de har med sig påskgodis till mig! Annars får de nog hitta något annat ställe att sova på;)

Enda bilden jag hade på brorsan på kameran, glad att han hittade den vanliga vodkan=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0