Gympojkar

Nacken är fortfarande paj men bestämde mig iaf för en tripp till friskis. Tog bara motion och stretch för att försöka fixa nacken/axlarna gick faktiskt riktigt bra. Blev 30 min på bandet, intervaller. Sedan stretch och lite pilatesövningar på mattan.
Är så kul att kolla på gymmet när det kommer in en liten flock av småkillar. De tittar väldigt mycket på varandra och sen kör de lite övningar, bara armar, såklart. Tittar lite på varandra igen och kör någon annan armövning, man måste även se sig själv i spegeln helst.
Det viktiga som kom ur träningen idag var faktiskt att nacken blev bättre! Har inte alls lika ont som jag hade när jag cyklade hemifrån.

Nu är jag svinhungrig och väntar på att mannen ska ha lagat klart maten, ska bli otroligt gott med mat. Drack en såndär måltidsersättning tidigare, åhfyfan, vad äckligt. Förstår inte hur något kan vara så äckligt, nej det gör jag inte om, drack typ halva sen var det bara att hälla ut, USCH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0